Prema podacima eVisitor u 2018. godini u Splitsko-dalmatinskoj županiji u komercijalnom i nautičkom smještaju bilo je 19.110.498 noćenja i 3.698.159 milijuna turističkih dolazaka, što je rast od 9 posto u odnosu na lani u dolascima i 5 posto u noćenjima.
To je ujedno najveći rast ostvaren u svim priobalnim turističkim županijama u 2018. godini.
U ukupnom turističkom prometu Hrvatske Splitsko-dalmatinska županija ima udio od gotovo 20 posto, odnosno svaki peti gost Hrvatske u komercijalnom smještaju je noćio u Srednjoj Dalmaciji.
“Brojna adventska događanja u mjestima i gradovima naše županija privukla su velik broj posjetitelja u prosincu, pa je Splitsko-dalmatinska županija u tom mjesecu ugostila više od 33 tisuće gostiju, ostvarivši rast broja noćenja u komercijalnom smještaju u prosincu i za novogodišnje praznike za čak 18 posto, a dolazaka za 34 posto. Time smo poslovnu godinu završili na najbolji način nastavkom odličnog trenda kojim smo cijelu proteklu godinu u turističkom prometu bilježili značajne poraste, a najveće u predsezonskim i posezonskim mjesecima, što je uz rast kvalitete usluga, bio naš glavni cilj. “ističe Joško Stella, direktor TZ Splitsko-dalmatinske županije te dodaje kako je cilj još kvalitetnije pozicionirati Srednju Dalmaciju kao poželjnu i nezamjenjivu destinaciju za odmor, zabavu i opuštanje tijekom cijele godine.
U 2019. najavljena ulaganja od 197 milijuna eura u smještajne kapacitete
Na području Splitsko-dalmatinske županije ulaže se u idućoj godini čak 197 milijuna eura u turizam, pri čemu je grad Split najatraktivniji ulagačima u kojem se gradi čak osam hotela sa četiri i pet zvjezdica.
Splitsko-dalmatinska županija tako je, mjereno rastom turističkog prometa u izvansezonskim mjesecima, ukupni pobjednik ovogodišnje sezone jer je na njezinom području od ožujka pa sve do kraja prosinca rast turističkih dolazaka bio stalno najveći u zemlji, pri čemu je prava zvijezda grad Split sa dvoznamenkastim rastom dolazaka i noćenja tijekom cijele godine. “Rekordna ulaganja u smještajne kapacitete za sezonu 2019. na području Splitsko-dalmatinske županije u visini od 197 milijuna eura, pri čemu je grad Split najatraktivniji ulagačima će podignuti kvalitetu usluge i dati nove razloge za dodatno produženje sezone.” zaključuje Stella.
Na području Splitsko-dalmatinske županije najveći udio u noćenjima imala je Splitska rivijera, a slijedi je Makarska rivijera. Najveći rast prometa u prošloj godini bilježila je Zagora koja je imala 15 posto više noćenja nego lani.
Tako se Srednja Dalmacija čvrsto pozicionirala kao druga najjača turistička regija u zemlji, odmah iza Istre, a ispred Kvarnera koji je desetljećima po prometu držao drugo mjesto u zemlji.
Zadnji komentari