Tvrtka Arriva Deutsche Bahn u srpnju je preuzela 78,34 posto Autotrans grupe pa će se tako i na Braču uskoro pojaviti autobusi s novim brandom.
Rebranding se radi u cijeloj Autotrans grupi, a namjera je završiti ga tijekom 2018. godine. Iz grupe najavljuju i modernizaciju autobusa u sklopu rebrandinga, pa je moguće da ćemo i na Braču u autobusima imati besplatni WiFi i strujne utičnice za punjače i gadgete.
Podsjetimo, tvrtka Arriva, sa sjedištem u Sunderlandu u Velikoj Britaniji, odgovorna je za regionalne usluge prijevoza putnika tvrtke Deutsche Bahn izvan Njemačke. Preuzimanjem 78,35% Autotrans grupe ovaj se prijevoznički koncern pozicionirao i kao vodeći hrvatski prijevoznik za međunarodni i regionalni prijevoz. Da je bila riječ o i te kako promišljenom poslovnom potezu, svjedoče i podaci o poslovanju riječkoga Autotransa. Tvrtka ima više od 500 linija u domaćem i međunarodnom prijevozu, zapošljava 1.133 ljudi i prevozi više od 8,6 milijuna putnika godišnje. U sastavu Autotrans grupe su i AK Karlovac, Autotrans Lika, Velebit Turist, Croatia Lines, APP te Pan Alpen Adria GmbH čime je riječka tvrtka pokrila regionalnu prijevozničku komponentu. Pregovori između Arrive Deutsche Bahna i predstavnika Autotransa trajali su preko godinu dana, a da je riječ o ozbiljnom poslu, bilo je jasno kada je Agencija za zaštitu tržišnoga natjecanja dala zeleno svjetlo za završetak preuzimanja 78,34% vlasničkog udjela. Tvrtka Arriva Deutsche Bahn na hrvatskom je tržištu prisutna od svibnja 2013. godine kada su preuzeli Panturist. Prema javnim podacima riječ je o kompaniji koja djeluje u 14 europskih zemalja, zapošljava oko 60.000 ljudi i preveze više od 2,2 milijarde putnika godišnje.
Generalni direktor Arriva Hrvatske, Dražen Divjak, podsjetio je da je Autotrans ugledna hrvatska tvrtka s više od 70 godina iskustva u putničkom prijevozu te je izrazio zadovoljstvo realizacijom ovoga posla koji je tvrtki kojoj je na čelu dao dodatnu poslovnu dimenziju.
Otvaraju nam se mogućnosti unapređenja i optimalizacije u svim segmentima poslovanja, što nam pruža zdrave temelje za organski rast i dugoročni razvoj poslovanja na hrvatskom tržištu u cjelini. Kao dijelu međunarodne grupe i definirane Deutsche Bahnove strategije 2020, naše ambicije nisu samo orijentirane na autobusni prijevoz, već na prijevoz putnika općenito, tako da ćemo i dalje pratiti tržišna kretanja te pronalaziti nove mogućnosti ulaska i u druge segmente prijevoza putnika jer želimo biti predvodnik promjena na tržištu kroz implementaciju i korištenje naprednih znanja i tehnologija već postojećih unutar Arriva grupe, istaknuo je Divjak.
Nakon akvizicije, Arriva Hrvatska upravlja voznim parkom od 600 autobusa, prevozi 11,5 milijuna putnika godišnje te zapošljava 1.418 ljudi u Hrvatskoj.
Super…samo me zanima hoce li na Brac doc lipi noviji klimatizirani, brzi, udobniji autobusi, koji nece na malo uzbrdice jedva vuc u prvu brzinu ili ce se one stare ramine pripiturat?