Tekst: Goran Rihelj | Izvor: HRTurizam.hr | Foto: Screenshot HTZ

Popuštaju se mjere, granice su otvorene, jedan dio turista je već na Jadranu, a turistički sektor se probudio te se aktiviralo turističko tržište.

Trenutno je otvoreno 133 hotela i 65 kampova, a tijekom lipnja očekuje se potpuno otvaranje većine hotela. Upravo 15.06. je datum za koji se očekuje otvaranje većina granica kao i popuštanje mjera u EU. Datum koji označava pravo buđenje turizma u Europi.

Kako su iz HTZ-a i MINT-a komunicirali kako imaju spremne kampanje te kako čekaju trenutak kada će se otvoriti granice, kako bi pokrenuli kampanje, pitali smo HTZ u kojoj je fazi priprema kampanja na emitivnim tržištima.

HTZ: Krajem ovog tjedna kreće kampanja HTZ-a prema ključnim tržištima

Kako ističu iz HTZ-a, trenutno su, nakon koncepta #CroatiaLongDistanceLove i niza komunikacijskih aktivnosti na društvenim mrežama pripremljena dva nova komunikacijska smjera.

Jedna kampanja odnosi se na naša važna tržišta koja, zbog sveopće situacije koju je pandemija uzrokovala, nažalost neće tako brzo moći doputovati do nas, kao što su tržišta UK, Skandinavija, Francuska, Italija i sl., ali i daleka tržišta poput Kine, SAD-a, Južne Koreje. Tu je pripremljena posebna online komunikacijska platforma koja će poslužiti, ne samo Hrvatskoj turističkoj zajednici kao svojevrsni komunikacijski „prozor“, već i svim ostalim dionicima turističkog sektora u Hrvatskoj koji će ju moći vrlo jednostavno koristiti za svoju vlastitu promociju

ističu iz HTZ-a.

Naime, radi se o konceptu Enjoy The Viewfrom Croatia koji je pokrenut prošli tjedan.

Kampanja za ključna tržišta: The Vacation You Deserve Is Closer Than You Think

U tijeku je finalizacija media planova za kampanju koja se odnosi na tržišta za čije je građane izgledno da će moći posjetiti Hrvatsku kada se u tim zemljama otvore granice, navode iz HTZ-a, a riječ je o našim vjernim turistima iz susjednih zemalja koji žele doći u Hrvatsku (poput Austrije, Češke, Mađarske, Slovenije, Slovačke, Njemačke, Italije, Poljske).

Za njih smo pripremili direktnu pozivnu komunikaciju – The Vacation You Deserve Is Closer Than You Think. Intenzivna komunikacijska kampanja na navedenim tržištima kreće krajem ovog tjedna, odnosno početkom lipnja

zaključuju iz HTZ-a.

Da rezumiramo. HTZ će imati tri aktivne kampanje: #CroatiaLongDistanceLove , #EnjoyTheViewfromCroatia te #The Vacation You Deserve Is Closer Than You Think, koja kreće krajem ovog i početkom drugog tjedna.

Napomena: Sve informacije za strane turiste vezano uz covid19 dostupne su na više stranih jezika OVDJE