Za danas je većina brzih linja na Splitskom području u prekidu, pa tako i linija Split – Bol – Jelsa.
Red plovidbe u četvrtak 28.12.2017.
Splitsko okružje :
– katamaranska linija 9604 Split-Hvar Vela Luka -Ubli u prekidu
– katamaranska linija 9603 Split – Bol – Jelsa u prekidu
– katamaranska linija 9608 Split – Hvar – Korčula u prekidu
-Trajektna linija 604 Split-Vela Luka s polaskom iz Splita u 10:30 i iz Vela Luke u 15:00 sati otkazano putovanje.
Kakvo je stanje ove zime, uskoro će trebat objavljivat vijest kad bude plovio ?
A da se kad vozi katamaran otvori rubrika ‘Vjerovali ili ne…’ 😀
Ili pod “zanimljivosti”…
Mozete ga zimi i ukinit jer vece ga nema nego ima .
Sve je ovo “super” kako će tek biti kada produže Veli most onako kako ga misle dograditi, odnosno onako kako je u planu. Tek će tada bit pravi cirkus. Tada, kada to jednog dana bude, žalit ćemo za vremenom kada je katamaran plovio ovako kako plovi ovih dana.
Više i detaljnije o tome (uz mišljenja skoro svih zapovjednika katamarana i pomorskih pilota sa ovog našeg plovnog područja) nekom drugom prilikom.
Da ni naš Siniša ovo napisa šta je nebi komentira, ali ovako moran, nikako da ljudi shvate da nije problem ni u luci Bol ni u vrimenu nego u katastrofalnim katamaranima koji su napravljeni isključivo za prijevoz sa jedne obale na drugu u Singapurskoj luci i još gorim kapetanima koji ne drže ni do svoje reputacije ni do ljudi koji o njima ovise!!!
Zanima me samo kako katamaranu “Vidi” (koji je građen u Norveškoj za među fjordnu plovidbu) i još kad je naš boljanin kapetan na njoj nikakvo vrime ne škodi nego uredno pristaje i vozi!!!
Uputio bi sve zainteresirane da otvore tekst “Zašto katamarani zaobilaze Bol” koji je prvotno objavljen 25.03.2013. na portalu Braconline.com.hr. Kako nije bilo interesa da se taj tekst objavi na stranicama našeg tada jedinog lokalnog portala, nije bilo druge nego ga poslati Supetranima koji su to uredno objavili. Koliko je Boljana to pročitalo – neznam.
U tom tekstu ćete naći sve odgovore na pitanja zašto katamarani ne pristaju u naš porat i po manje lošem vremenu, te kakve su dužnosti i obaveze vlasnika katamarana, u ovom slučaju Jadrolinije. Znam da svatko to vidi drugačije (jer u nas struka i nije nešto bitna, jer svi sve znaju i poznaju) ali ja sam to pokušao objasniti sa naše pomoračke strane i kako to izgleda po pitanju zapovjednikove odgovornosti, poglavito vezano za sigurnosti putnika i plovidbe. U svemu ovome faktor starosti katamarana i njihove karakteristike su jako bitne. Ispravak, ne jako bitne, nego – najbitnije. Sve ostalo je direktno vezano za to.
Ovaj se komentar odnosi na sadašnje stanje.
Moj prvi komentar se odnosi na ono kako će biti kada se dogradi lukobran. To kako će sve skupa tada biti ćemo, naravno, tek vidjeti.
Dragi Siniša, i prije dvije godine sam čitao ovaj tvoj članak i dosta toga u njemu je istina i sa dosta stvari se slažem, ali mi nisi odgovorio na moje pitanje o “Vidi” zašo ona pristaje, pogotovo kad je vozi Boris, a ni Acalinović ne zaostaje! Dođi ujutro po buri kad oni voze pa pogledaj šta su kapetani maheri i kako njemu bura ne smeta (ne ulazim sad u problem luke Jelsa) i izlaska iz iste!!!
Amo se sad malo osvrnut na katamarane, za razliku od onih “kineskih škatulih” Vida ima puno brže reagirajuće turbine, a pazi sad ima i “bow & stern thrusters”, onda ima i 10 sjedala više i to puno udobnijih, također dolazi za 32 minute u Split!!!
A Jadrolinija (namjerno je pišem malim slovom), e to je posebna prića, njima je linija Jelsa-Bol-Split subvencionirana od države samo je bitno da isplove iz luke nije bitno oće li prevozit putnike ili ne!!!