Agencija za obalni linijski pomorski prijevoz kao izdavatelj otočnih iskaznica za pomorski prijevoz putnika i vozila, zajedno sa operatorom sustava SEOP Agencijom za komercijalnu djelatnost d.o.o. provodi periodičke provjere podataka korisnika povlaštenog prijevoza.
Periodičke provjere podataka vrše se u službenim Registrima (MUP, HZMO) iz kojih su podaci korisnika povučeni na otočne iskaznice prilikom provjere prava korisnika i prilikom izrade otočnih iskaznica za putnike i vozila.
Obavještavamo sve korisnike povlaštenog prijevoza da svaka promjena osobnih podataka (promjena prebivališta, imena, prezimena, a radi kojih korisnik mijenja osobnu iskaznicu), odnosno podataka o vozilu (tehnički podaci o vozilu, registarske oznake vozila ili podaci o vlasniku/korisniku vozila) iziskuju promjenu otočne iskaznice za povlašteni prijevoz.
Izvršenim periodičkim provjerama sve iskaznice čiji podaci korisnika više ne odgovaraju podacima na otočnoj iskaznici biti će automatski deaktivirane jer su podaci korisnika promijenjeni. Korisnici neće moći ostvarivati pravo na povlašteni prijevoz sa takvom iskaznicom već moraju ishodovati nove iskaznice na kojima će se nalaziti ažurirani i točni podaci.
Periodičke provjere se vrše nekoliko puta godišnje za sve kategorije korisnika povlaštenog prijevoza, a kako bi se osiguralo da isključivo korisnici kojima pripada pravo na povlašteni prijevoz isto i koriste.
Ovim putem pozivamo sve korisnike da čim prije ažuriraju svoje podatke, odnosno predaju zahtjeve za nove otočne iskaznice ukoliko su njihovi podaci promijenjeni u nekom od Registara kako ne bi ostali bez mogućnosti korištenja prava na povlašteni prijevoz.
Represivni aparat nikad veci. Znaci mi otocani smo zapravo povlasteni na prijevoz umisto da nam je to osnovno pravo i jos ti provjeravaju podatke. I Fb i CA su isto tako “samo provjeravali podatke”.
Moj Milane, nismo mi povlašteni nego više ko indijanci u Americi, stavljeni u rezervate!!!
…samo što su otočani sami doveli do ovoga…u ono vrijeme kad se otočka karta dobivala uz predočenje osobne i bez dnevnog limita…. pa kad ti u redu za isti trajekt, među 300 svita dođe ista osobna iskaznica na šalter, a svaki put je donosi drugi furešt i traži otočnu kartu…. i tako u nedogled. Ili situacija di se mali iznajmljivač ide ulizat gostu pa na svoju osobnu mu ide kupit otočke karte za cilu familiju, a ovaj dolazi iz bogate Švicarske,Danske ili Švedske i živo ga zaboli oće kartu platit po punoj cijeni ili manjoj… Na stranu to šta bi trebalo svakako pojeftinit prijevoz, ali zašto bi se država odrekla zarade od Jadrolinije….kad treba odnekud platit sve neradnike u saboru, lažne branitelje i ostalu lopovsku rođačku mašineriju.
U pravu si ali to su bile iznimke a ne pravilo.
Na žalost u 4 sezone prodaje karata u jadrolinijinoj agenciji u Supetru sam se toga toliko puta nagledao…da ti sa sigurnošću mogu reć da je to bilo skoro pa pravilo. Iznimke su bili oni koji nisu htjeli zlorabit tadašnju situaciju.
Ok. Posteno.