Agencija za obalni linijski pomorski promet obavještava otočane da u listopadu ove godine ističu prve otočne iskaznice za povlašteni prijevoz osoba i vozila.
Kako bi korisnici i dalje ostvarivali svoja prava trebaju podnijeti zahtjeve za izdavanje novih otočnih iskaznica u poštanskim uredima. Nove iskaznice će se ponovno izdati na razdoblje od 5 godina.

Ističemo da će korisnici nakon što predaju zahtjeve za izdavanje otočne iskaznice, karte za povlašteni prijevoz moći kupovati „starom“ aktivnom otočnom iskaznicom dok zahtjev za „novu“ otočnu iskaznicu ne bude obrađen kroz sustav.
Nakon što zahtjev bude obrađen, do isporuke „nove“ iskaznice u poštanski ured, povlaštene karte će se kupovati potvrdom o predanom zahtjevu koju izdaje Pošta prilikom zaprimanja zahtjeva.

Korisnici mogu nove zahtjeve podnijeti najranije 90 dana prije isteka postojeće otočne iskaznice. Datum do kada vrijedi otočna iskaznica je naznačen na tijelu iskaznice. Potvrda o predanom zahtjevu počinje vrijediti nakon petog dana od dana predaje zahtjeva.

Za izdavanje nove otočne iskaznice za osobu korisnik mora uplatiti 65,00 kn odnosno za iskaznicu za vozilo i vinjetu 80,00 kn u državni proračun.

Korisnike pozivamo da predaju zahtjeve na vrijeme, odnosno najkasnije tjedan dana prije isteka postojeće iskaznice, kako ne bi ostali bez mogućnosti korištenja prava na povlašteni prijevoz.

Također, skrećemo pažnju korisnicima da ukoliko imaju aktivan račun kod brodara Jadrolinija (tzv. prepaid) da prilikom preuzimanja „nove“ otočne iskaznice obavezno obavijeste brodara o „novoj“ iskaznici i serijskom broju kako bi se otvoreni račun povezao s novoizrađenom otočnom iskaznicom. Kontakt brodara je [email protected] .

Korisnici su dužni preuzeti pristiglu otočnu iskaznicu u poštanskom uredu u Supetru.

Za sve informacije korisnici se mogu obratiti Agenciji za obalni linijski pomorski promet na kontakt telefone 021/329-371 i 021/329-372 ili e-mailom na adresu: [email protected] .
Agencija za obalni linijski pomorski promet